Skip to main content

7 NASVETOV ZA TOP TEAM BUILDING

Da bo vaš team building zasijal v pravem pomenu.

 

Zagotovo ste se že kdaj znašli v situaciji, ko ste morali organizirati službeno zabavo in s tem pridobili nekaj sivih las. Lansko leto je bilo super, razen lokacije, aktivnosti in hrane. Uf, slednja je bila sploh zanič in tja zagotovo več ne gremo. Drugače pa je bilo vse ok in se že zelo veselimo, vam pravijo sodelavci in šef. Ste pred zahtevno nalogo in od tega je odvisna vaša služba. Upamo, da vam bomo s preprostimi nasveti, v katerih pa se skriva veliko resnice lahko vsaj malo pomagali.

1. Ne/sekirajte se

Team building dogodek si morate vzeti kot nekaj sproščujočega in zabavnega, vsekakor pa ne kot dogodek kjer boste napeti in ves čas gledali na uro če vse poteka po planu. Na drugi strani pa si lahko dober plan pripravite v naprej, ga še malo časovno »razrahljate« da bo dihal in se prepustite toku dogodkov. Včasih je veliko bolj pomembno kako ste se imeli, kot pa kaj vse ste počeli.

2. Manj je več

Ko planirate aktivnosti team building dogodka ne pozabite na pregovor »Manj je več«. Ena izmed najpogostejših napak je ta, da želite »natlačiti« preveč programa skupaj. Predvidite raje uro časa za kavo in klepet, potem pripravite dobro skupno aktivnost in nato znova uro ali dve prostega časa za hrano, klepet in pivo. No, tudi pri pivu velja manj je več.

3. Vzemite si čas za sodelavce

Zelo pomembno je, da je zabava čas za vas in vaše sproščeno druženje. Med delovnim časom se običajno ne morete pogovarjati o svojih hobijih, družini in ciljih. Naj bo team building tisti čas, ko lahko končno malo bolj spoznate ljudi s katerimi preživite večji del dneva. Morda pa najdete celo skupne interese ali sorodno dušo.

4. Skrbno izberite aktivnosti

Team building aktivnosti je dobro prilagoditi vašemu timu. Recimo, da ste lansko leto imeli igre brez meja in da ste se imeli odlično, je smiselno pripraviti nekaj podobnega. Če pa ste bili nad igrami razočarani pa raje razmislite o menjavi animacijske ekipe in hkrati izberite dejavnost, ki bo povsem drugačna. Team building program je zelo pomemben, če želite da bo vaš team building dogodek zasijal v pravi luči, zato temu namenite dovolj pozornosti.

5. Delo razdelite in ga zaupajte drugim

Dober organizator je tisti, ki zna delo zaupati drugim. Če boste poizkušali vse narediti sami, boste hitro pregoreli in vam bo dogodek predstavljal velik stres. Delo zato razdelite med sodelavce in zunanje partnerje. Recimo dekoracijo prostora lahko opravite s sodelavci, hrano in animacijo pa zaupajte podjetjem, ki se s tem ukvarjajo. Vaša naloga je potem samo še, da se lepo oblečete, preverite če vse poteka tako kot mora in uživate.

6. Poskrbite za dobro vzdušje

Že sam prihod na dogodek nam dostikrat pove kako bo dan potekal. Mnogokrat je potrebno le nekaj ur truda in povsem običajna lokacija lahko postane nadvse prijetna. Nekaj balonov, beach flagov, morda wellcome drink in majčka lahko prebijejo led in naredijo vzdušje, ki se bo samo še stopnjevalo tekom dneva. Na ta način pokažete sodelavcem, da vam je mar in da si zaslužijo le najboljše.

7. Pripravite kakšno neumnost

Dovolite si biti drugačni in razmišljajte izven okvirjev, saj ustaljena praksa »ubija« kreativnost. Morda na skrivaj pripravite posebnega glasbenega gosta ali stand up komika. Morda namesto vsakoletnega popivanja piva in žara pripravite koktejl zabavo s kanapeji. No, lahko pa se vam malo »odpelje« in pripravite kar bazen. Vsekakor je pomembno le to, da uživate na svojem dogodku, kajti naslednji dan je znova služba.

team building nasveti

Verjamemo, da bo vaš team building dogodek letos najboljši do sedaj in da bo šel z veliki črkami in vašim imenom v zgodovino.

če boste potrebovali pomoč, veste kje nas najdete

Preverite več zanimivih vsebin na našem you tube kanalu in facebook kanalu.

Preberite članek: Organizacija Team Buildinga in spremenite vaše težave v prijetne izzive.

Iščete izjemen program za vaš dogodek.  ”Foto Mozaik Kocka” je interaktivna komunikacija prihodnosti, ki lahko dvigne vaš dogodek na povsem novo raven.